Već pet godina jede samo sirovo meso: Roditelji mi govore da nisam normalan

Derek Nance iz Lexingtona u Kentuckyju, za VICE je ispričao priču o svojim neobičnim prehrambenim navikama, a ista se brzo proširila društvenim mrežama. Naime, zbog rijetke alergije, Nance je posljednjih pet godina jeo samo sirovo meso, a čak i zube pere isključivo svinjskom mašću. Tvrdi kako više ne može jesti pečeno meso jer ima spaljeni okus, a dodaje i kako uskoro namjerava postati mesar.



Sve je započelo prije šest godina kada je razvio alergiju na određene prehrambene namirnice, a sve što je pojeo izazivalo mu je mučninu. Isprva je iz prehrane izbacio kruh i mliječne proizvode, ali to mu nije pomoglo i nastavio je mršavjeti. Nakon toga postao je vegan, ali ni to mu nije pomoglo.



Tada se sjetio muškarca kojeg je sreo godinama ranije, a budući da su imali slične simptome, muškarac mu je predložio ekstremniju verziju tzv. “Paleolitske dijete”. “Toliko sam dugo bio bolestan da sam bio spreman na sve. Imao sam nekoliko koza u dvorištu i koristio sam ih za mlijeko. Zasitio sam se dojenja pa sam ih zaklao i pojeo. Sirove. I tako sam prešao na ovu dijetu”, rekao je Nance i dodao da je isprva imao problem s blagom dijarejom, ali da se njegovo tijelo ubrzo naviklo na promjenu.



Zanimljivo je spomenuti i kako je Derekova djevojka vegetarijanka, ali tvrdi da podržava svog dečka dodajući da razumije zašto to radi. Ipak, nisu svi puni razumijevanja za njegove prehrambene navike.



Čak i njegova porodica misli da nije normalan: “Oni ne mogu to razumjeti. Kada posjećujemo moje roditelje, ne pričamo o mojoj dijeti i rijetko zajedno jedemo”. Što i ne iznenađuje, posebno ako zavirite u njegov frižider ili poslušate priču o krvi kao odličnom izvoru vitamina C.

zanimljivosti

Post A Comment:

0 comments: