OD PRETILOG SAMOUBOJICE DO MR. MUSCLESA 'Imao sam 210 kg i pio bocu viskija na dan'

Izgubio je čak 114 kilograma



Mike Waudby iz Velike Britanije do 29 rođendana težio je nevjerojatnih 210 kilograma. Njegov život svodio se na kuću, hranu i ogromne količine alkohola.



U društvo je prestao izlaziti 8 godina ranije kada su ga zamolili da izađe iz jednog kafića jer njegova pojava uznemiruje goste. No, ni to ga nije pokrenulo. Umjesto toga, potpuno se povukao u sebe. Vrijeme je provodio u kući i nastavio se opijati u samoći.


Za Daily Mail je hrabro i otvoreno ispričao kako je izgledao njegov život prije nego što se odlučio na očajnički čin.

'Dnevno bi popio bocu viskija i najmanje šest piva. Moj osnovni problem bio je alkohol. Od njega sam se debljao jer sam postajao još gladniji. Tako bi nakon cjelodnevnog opijanja po noći jeo sendviče. No, nakon nekog vremena zgadio sam se sam sebi. Počeo sam razmišljati što će biti s mojim životom. Jedne večeri popio sam bocu viskija, ogromne količine pive i šaku tableta. Ujutro sam se probudio u bolnici', ispričao je Mike i dodao kako je taj trenutak za njega značio prekretnicu.



'Kada sam došao k sebi našao sam osobnog trenera. U početku smo radili doma. Plakao sam, bilo mi je užasno, ali nisam htio prestati. Kasnije sam prešao u teretanu i zaljubio se u vježbanje. Odlučio sam da će to biti moja karijera', rekao je Mike koji je sada svijetu poznat pod nadimkom Mr. Muscles.

Na svom Facebook profilu prijatelje i obožavatelje redovito informira o novim promjenama i uspjesima te je postao inspiracija mnogima koji su u sličnim problemima. Do sada je skinuo čak 114 kilograma.


'Jedem isključivo zdravu, domaću hranu. Ipak, priznajem da se ponekad vikendima opustim uz pivo i hamburger. No, ne opijam se više. S time sam završio', poručuje te dodaje kako za njega gubitak kilograma nije značio samo nov početak već novu priliku za život.

zanimljivosti

Post A Comment:

0 comments: