Luda vožnja na planini Welsh

< Najduža luda vožnja koja postoji bit će otvorena za javnost ovu subotu. Zavezani 1,6 kilometara dugom sajlom na planini Welsh, na visini od 210 metara iznad kamenoloma, doslovno možete preletjeti put brzinom od gotovo 160 kilometara na sat. Prvi čovjek koji je iskusio ovaj nezaboravan doživljaj, Robert Davies (68) koji radi u kamenolomu nad kojim je postavljena atrakcija, kazao je kako je to najbolja stavr koju je ikada učinio. - Upravo sam obavljao neki posao u uredu i odjednom su mi rekli da ću se spustiti žicom, pa nisam imao vremena ni razmisliti. Bio sam pomalo uzbuđen kad sam se popeo gore, no nisam bio preplašen. Pogled je zbilja prekrasan i osjećaj kada letite zrakom brzinom od 150 kilometara na sat je odličan. Mogli ste me čuti kako vrištim cijelim putem, kazao je građevinski radnik. Posjetitelji željni avanture će biti u vojnom vozilu doveženi na vrh kamenoloma, a tamo će im dati vodootoprno odijelo, kacigu i upute za vožnju. Postoji i mala verzija atrakcije, za one koji nisu spremni za tako veliki korak. - Ovo je zaista uzbuđujuće iskustvo koje ne možete nigdje doživjeti. Nadamo se da će mjesto zaista biti popularano i postaviti Sjeverni Wales na prvo mjesto atrakcija u Ujedinjenom Kraljevtsvu - kazao je menadžer marketinga Zipwire Snowdonie Seb Thompson.








zanimljivosti

Post A Comment:

0 comments: