Kako da...



Kako.hr je portal odgovora kojemu je primarna svrha da korisnicima pomogne u traženju informacije, sredstva i ono najvažnije: ODGOVORA NA PITANJE KAKO. Kako.hr korisnike spaja s brzim, pouzdanim i relevantnim informacijama.



  1. Minijatura 1:42
    1
    GLEDANO

    Kako napraviti DVD meni (win7)?

    omogućio korisnik mi smo ekakohr 247 prikaza
    Pogledajte kako napraviti vlastiti DVD meni.
  2. Minijatura 1:29
    2

    Kako ubrzati računalo za igranje igrica?

    omogućio korisnik mi smo ekakohr 6.017 prikaza
    Skinite jednostavan i besplatan program (Game Booster) i ubrzajte vaše računalo
  3. Minijatura 1:53
    3

    Kako automatski raspakirati rar/zip datoteke?

    omogućio korisnik mi smo ekakohr 1.848 prikaza
    Pogledajte kako prilikom preuzimanja automatski raspakirati rar/zip datoteku
  4. Minijatura 1:14
    4

    Kako napraviti shortcut za izbacivanje USB-a?

    omogućio korisnik mi smo ekakohr 1.567 prikaza
    Pogledajte kako izbaciti USB klikom jedne tipke na tipkovnici
  5. Minijatura 1:57
    5

    Kako instalirati tabove na win xp i win7?

    omogućio korisnik mi smo ekakohr 2.002 prikaza
    Pratite nas na
  6. Minijatura 1:26
    6

    Kako zalijepiti titlove na film?

    omogućio korisnik mi smo ekakohr 4.470 prikaza
    Pogledajte najlakši naćin ljepljenja titlova na film.
  7. Minijatura 1:26
    7

    Kako napraviti virtualnu aplikaciju?

    omogućio korisnik mi smo ekakohr 6.248 prikaza
    Pogledajte kako napraviti virtualnu/portable aplikaciju ili igricu
  8. Minijatura 2:18
    8

    Kako upravljati windowsima pomoću mouse gesturesa?

    omogućio korisnik mi smo ekakohr 1.285 prikaza
    Program StrokeIt omogućuje kontrolu nad programima crtanjem simbola pomoću miša.
  9. Minijatura 2:00
    9

    Kako napraviti kolaž od fotografija?

    omogućio korisnik mi smo ekakohr 2.670 prikaza
    Napravite kolaž bilo kojeg oblika pomoću programa Shape Collage
  10. Minijatura 1:40
    10

    Kako zaključati kompjuter USB-om?

    omogućio korisnik mi smo ekakohr 4.199 prikaza
    Tutorijal za sve koji ne zele ostaviti svoj pc bez nadzora.
  11. Minijatura 1:13
    11

    Kako konvertirati sliku u tekst?

    omogućio korisnik mi smo ekakohr 2.076 prikaza
    Pogledajte kako najlakše "prepisati" tekst sa skenirane slike.
  12. Minijatura 1:02
    12

    Kako napraviti virtualni desktop (workspace)?

    omogućio korisnik mi smo ekakohr 3.376 prikaza
    Video tutorijal za sve koji žele više desktopa.
  13. Minijatura 1:57
    13

    Kako ubrzati cut/copy/paste?

    omogućio korisnik mi smo ekakohr 1.544 prikaza
    Dosta vam je sporog prebacivanja filova? Instalirajte besplatan program terracopy i ubrza
  14. Minijatura 1:29
    14

    Kako namjestiti automatsko skidanje titla pri pokretanju filma?

    omogućio korisnik mi smo ekakohr 3.992 prikaza
    Tutorijal za sve one kojima je skidanje titlova mukotrpan posao
  15. Minijatura 0:46
    15

    Kako maknuti/promjeniti strelicu na shortcut ikoni?

    omogućio korisnik mi smo ekakohr 2.242 prikaza
    Živciraju vas velike strelice na shortcut ikonama? Zamjenite ih ili maknite pomoću ovog
  16. Minijatura 1:09
    16

    Kako promjeniti veličinu više slika odjednom?

    omogućio korisnik mi smo ekakohr 886 prikaza
    Skratite si muke i pogledajte kako promjeniti veličinu više slika odjednom.
  17. Minijatura 1:09
    17

    Kako vratiti standardne uTorrent postavke?

    omogućio korisnik mi smo ekakohr 3.042 prikaza
    Ako vam naš tutorijal: Kako ubrzati utorrent nije pomogao sigurno se pitate kako vratiti st
  18. Minijatura 2:16
    18

    Kako napraviti popis filmske kolekcije?

    omogućio korisnik mi smo ekakohr 1.190 prikaza
    Ako vam se filmovi iz dana u dan gomilaju, krajnje je vrijeme da napraviti popis filmova!
  19. Minijatura 1:03
    19

    Kako promjeniti funkciju tipke na tipkovnici?

    omogućio korisnik mi smo ekakohr 3.308 prikaza
    Oduvijek ste htjeli promjeniti funkciju neke tipke? Pogledajte video i promjenite funkcije c
  20. Minijatura 0:53
    20

    Kako povećati desktop?

    omogućio korisnik mi smo ekakohr 1.944 prikaza
    Dosta vam je smanjivanja i skakanja s jednog prozora na drugi jer imate mali monitor? P
  21. Minijatura 1:53
    21

    Kako konvertirati video u gif animaciju?

    omogućio korisnik mi smo ekakohr 2.275 prikaza
    Pogledajte kako na jednostavan način napraviti odličnu gif animaciju iz vaših omiljenih fi
  22. Minijatura 0:54
    22

    Kako staviti tekst pjesme na Winamp/Wmp ili iTunes?

    omogućio korisnik mi smo ekakohr 1.664 prikaza
    Stavite dodatak na vaš program za slušanje muzike kako bi vidjeli tekst omiljene pjesme
  23. Minijatura 1:45
    23

    Kako koristiti µTorrent Remote?

    omogućio korisnik mi smo ekakohr 1.804 prikaza
    Više ne morate biti na svom kompjuteru da biste skidali torrent! Pogledajte kako staviti
  24. Minijatura 1:56
    24

    Kako ubrzati utorrent?

    omogućio korisnik mi smo ekakohr 16.258 prikaza
    Imate problema sa sporim skidanjem? Pogledajte kako ubrzati vaš utorrent.
  25. Minijatura 4:46
    25

    Kako napraviti video od slika?

    omogućio korisnik mi smo ekakohr 27.126 prikaza
    Pogledajte najlakši način kako napraviti video od vaših omiljenih slika.
  26. Minijatura 0:57
    26

    Kako spojiti dva titla u jedan?

    omogućio korisnik mi smo ekakohr 2.920 prikaza
    Pogledajte kako spojiti dva titla u jedan.
  27. Minijatura 4:05
    27

    Kako otvarati slike i koristiti panele u photoshopu?

    omogućio korisnik mi smo ekakohr 2.562 prikaza
    Naucite kako otvarati slike i koristiti panele u photoshopu
  28. Minijatura 3:20
    28

    Kako Skidati Pomoću Torrenta?

    omogućio korisnik mi smo ekakohr 13.160 prikaza
    Pogledajte kako skidati fajlove pomocu torrenta.
  29. Minijatura 4:38
    29

    Kako Napraviti Titlove Za Film?

    omogućio korisnik mi smo ekakohr 11.250 prikaza
    Pomoću programa Subtitle Workshop napraviti ćemo titlove za film.
  30. Minijatura 2:57
    30

    Kako Napraviti Animiranu Sliku?

    omogućio korisnik mi smo ekakohr 11.510 prikaza
    Pomoću programa nature illusion software ćete lako napraviti efektne animacije na vašim
  31. Minijatura 0:37
    31

    Kako Pisati Komentare u Wordu

    omogućio korisnik mi smo ekakohr 637 prikaza
    Pogledajte kako pisati komentare u wordu.
  32. Minijatura 1:05
    32

    Kako Konvertirati Word, Excell i Power Point u PDF Format

    omogućio korisnik mi smo ekakohr 2.380 prikaza
    Stranica na kojoj mozete konvertirati svoje office dokumente je:
  33. Minijatura 0:43
    33

    Kako Usporediti Word Dokumente

    omogućio korisnik mi smo ekakohr 208 prikaza
    Pogledajte kako na lagani nacin mozete vidjeti promjene u word dokumentima
  34. Minijatura 0:51
    34

    Kako Staviti Sifru Na Word i Excell Dokument

    omogućio korisnik mi smo ekakohr 1.438 prikaza
    Ako zelite sacuvati privatnost svojih word/excell dokumenata, pogledajte kako staviti sif
  35. Minijatura 0:19
    35

    Kako u Wordu Staviti Tekst Pored Slike

    omogućio korisnik mi smo ekakohr 2.651 prikaz
    Pogledajte kako staviti tekst pored slike u wordu 2003.
  36. Minijatura 0:28
    36

    Kako Staviti Vise Excell Prozora u Jedan

    omogućio korisnik mi smo ekakohr 284 prikaza
    Pogledajte kak cete staviti vise excell prozora u jedan
  37. Minijatura 0:34
    37

    Kako Staviti Vodeni Žig u Word 2003

    omogućio korisnik mi smo ekakohr 1.895 prikaza
    Pogledajte kako staviti vodeni zig na svaku vasu stranicu u wordu.
  38. Minijatura 0:48
    38

    Kako Spremiti Word Dokument Kao Read Only (word 2003)

    omogućio korisnik mi smo ekakohr 476 prikaza
    Zelite podjeliti svoj dokument sa kolegama s spola ali se bojite da bi netko mogao napravi
  39. Minijatura 1:15
    39

    Kako Promjeniti Pozadinu Foldera

    omogućio korisnik mi smo ekakohr 5.171 prikaz
    Vec vam je dosadila bjela pozadina vasih foldera. Pomocu ovog tutorijala pogledajte kako


zanimljivosti

Post A Comment:

0 comments: