Rođen bez ruku, a danas bubnjar!

Ne dozvoljavam svom fizičkom invaliditetu da mi stane na put. Borac sam i uvijek ću pronaći rješenje da neke stvari uradim sam, kaže Kornel Hriska iz Rumunije koji je rođen bez obje ruke.



Kornel Hriska-Munn je rođen u Rumuniji 1991. bez podlaktica i sa deformisanom lijevom nogom. Kažu da je njegova majka vrištala kad je prvi put ugledala svoju bebu, a doktori u porodilištu predviđali su da će živjeti tek nekoliko sati.



Shodno tome, dječakovo rođenje nije pratilo izdavanje rodnog lista, a beba je premještena u dom za neželjenu djecu u unutrašnjosti zemlje. Tamo je smještena u metalni krevetac, dali su joj malo mlijeko i ostavili da umre.

Ali beba Kornel je, srećom, imala druge planove – počela je da napreduje. U dobu od sedam mjeseci jedan gostujući doktor zapazio je bebu bistrog pogleda, i kontaktirao je humanitarnu organizaciju u Velikoj Britaniji sa molbom da se premjesti u sredinu koja bi djetetu pružila adekvatnu zdravstvenu njegu. Usvojio ga je britanski bračni par Dorin i Ken Mun, koji, uz njega, imaju još četiri ćerke.

Tako počinje priča o Kornelu, mladiću koji danas studira filozofiju i teologiju na "Keble Collegeu" u Oksfordu.

"Sviđa mi se zajedništvo među studentima Oksforda, uživam u različitim sekcijama, a među njima je i džez orkestar. Tu sviram bubnjeve", kaže.



"Ne dozvoljavam svom fizičkom invaliditetu da mi stane na put. Borac sam i uvijek ću pronaći rješenje da neke stvari uradim sam", kaže.

Evo kako je ovaj hrabri momak pronašao način da svira bubnjeve. Osim bubnjeva, Kornel svira kontrabas i bas gitaru. Inače, Kornelov muzički rad možete pratiti na njegovom kanalu na Jutjubu.




Cornel Hrisca-Munn - Facebook
Cornel Hrisca-Munn - YouTube
Cornel Hrisca-Munn - Twitter





zanimljivosti

Post A Comment:

0 comments: