Željeznica od 93.000 Lego kockica: Voz je prelazi čak tri sata

Danski fan Lego kockica napravio je najdužu željeznicu od Lego kockica na svijetu, dugu četiri kilometra, a za čiju izgradnju mu je trebalo 93.000 kockica.



Vozu igrački potrebna su tri sata da obiđe prugu dugu četiri kilometra, koju je tim od 80 graditelja sklapao duže od šest sati.

Henrik Ludvigsen (43), iz Roskildea u Danskoj, potrošio je 57.600 eura i 18 mjeseci planiranja i dizajniranja željeznice, kako bi ušao u Guinessovu knjigu rekorda. Njegova privatna Lego kolekcija procijenjena je na 144.000 eura.

"Čistio sam sobu u svom domu, kako bih je mogao ustupiti studentu na razmjeni. Dok sam čistio, naišao sam na svoju staru Lego željeznicu i dobio sam tu ludu ideju da napravim najdužu željeznicu igračku na svijetu", rekao je Ludvigsen.

Ovaj šef tehnologije u jednoj kompaniji u Kopenhagenu iskoristio je 93.072 kockice i razradio čitavu strategiju kako da sklopi dijelove.

"Igram se Legom još od svoje pete godine i ovo je sigurno najveća stvar koju sam izgradio od kockica", ispričao je Ludvigsen.







guinness world records

Post A Comment:

0 comments: