Napravio “robota loptu” koji se igra s njegovim sinom

Bezbroj roditelja danas grize savjest što zbog umora ne mogu da se igraju sa svojom djecom.



Ovaj inžinjer po struci došao je na ideju da kreira vlastitog robota po uzoru na sličnu japansku igračku koju je njegov sin jednom prilikom dobio na poklon.

“Ja mogu ovo napraviti mnogo bolje”, rekao je tada sam sebi Kare i krenuo na posao.



Ono što je na kraju dobio je zaista fascinantno. Njegov izum liči na robota pauka koji ispred njegovog sina hoda i kotrlja se u obliku lopte.

Kada se robotu noge skupe on tada postaje lopta. Uz kotrljanje i hodanje, ovaj robot može čak i cupkati što malog Torbjorna tjera da takođe cupka.

Robot kada se otvori izgleda poput lotosovog cvijeta, a ima mogućnost da bježi od onih koji ga jure. Na takav način se robot, u stvari, “igra” sa Torbjornom.

"Moj sin je moj najveći fan i izrada robota za njega meni predstavlja veliku motivaciju. Ima ih više, a najomiljeniji mu je A-pod koji izgleda poput mrava", kaže Halversen.







zanimljivosti

Post A Comment:

0 comments: