Ima 14 godina, a izgleda kao 100-godišnjak

Četrnaestogodišnji Ali Hussain iz Bihara u Indiji zarobljen je u tijelu stogodišnjaka. On boluje od progerije, rijetke bolesti zbog koje izgleda osam puta stariji nego što uistinu i jeste.


Dječak je izgubio čak pet članova porodice zbog ove opake bolesti koja pogađa samo rijetke. Progerija mu je oduzela dva brata i tri sestre. Ona uzrokuje ubrzano starenje, a često ju prate razna stanja i bolesti poput artritisa, problema sa srcem i očima.

Oboljeli obično ne žive mnogo duže od 20 godina.



'Jako želim živjeti i nadam se da negdje postoji lijek za moje stanje. Želim živjeti dulje i zbog svojih roditelja, teško mi pada pomisao da će opet patiti. Ovo je bio težak život, posebno od kad su me napustila moja braća i sestre. Jedino što želim jest ponovno biti u društvu nekog sličnog meni', rekao je hrabri Ali.








zanimljivosti

Post A Comment:

0 comments: