Mađioničar koji pretvara novčanice od 1 u 100 dolara!

Upoznajte mađioničara Stuarta Edgea koji je svoju magiju ovog puta odlučio upotrijebiti u altruistične svrhe.



Edge je izašao na ulice grada Provo u Ohiju, SAD, gdje je novčanice od 1 dolara pretvarao u stotice, a taj trik izvodio je beskućnicima koje je pronašao na ulici.

'Otkad sam se počeo ovim baviti, htio sam naučiti neke super trikove s novcem...ovaj se činio idealnim. Bio sam nervozan jer svaki put kad bih to uradio, stajalo bi me 100 dolara. Trik sam napravio 10 puta' - rekao je Edge.

Video je pogledan više od 1,3 miliona puta u posljednja dva dana, a gledatelje je oduševio svojom vedrinom i srećom koju su beskućnici pokazali.

Edge je doslovno donio malo čarolije u njihove živote.







zanimljivosti

Post A Comment:

0 comments: