Dnevno troši tri sata na šminkanje

Želi izgledati kao lutka


Osamnaestogodišnja Britanka Katie Lawrence studira umjetnost i dolazi iz Camberwella. Opsjednuta je time da želi izgledati kao lutka, a tvrdi da na šminku potroši dnevno tri sata i mjesečno oko 200 funti kako bi postigla željeni izgled. Inspiraciju, kao i mnoge njene “prethodnice” crpi iz japanske kulture i video-igara te se na taj način i oblači, piše International Business Times.


“Kad hodam po ulici tako odjevena ljudi se za mnom okreću - neki me čak traže mogu li se sa mnom fotografisati. Volim velike oči kakve imaju likovi u crtićima. Potrošim jako puno vremena kako bih postigla takav izgled. Ali, važno mi je i zadržati individualnost, a tu nastupaju moji pirsinzi. Jednog bi dana voljela operacijom napraviti vilenjačke uši. Da budem iskrena mislim da su ‘žive lutke’ kao što su Valeria Lukyanova i Anastasiya Shpagina iz anime-kulture uzele najdosadnije kako bi stvorile svoj izgled”, pojasnila je. “Iako su me u školi zlostavljali zato što sam posebna, ja se nikad nisam htjela ‘pokoriti’. Ovakav izgled čini me sretnom i ne bih ga mijenjala zbog nikoga”, zaključila je.

Katie je napravila i svoju Facebook stranicu pod drugim imenom, Iska Ithil, gdje dosad ima nešto manje od 32.000 “lajkova”. Na YouTubeu objavljuje tutoriale za šminkanje.







zanimljivosti

Post A Comment:

0 comments: