Najsiromašniji predsjednik ipak ne prodaje svoju Bubu

Urugvajski predsjednik Hose Mujica izjavio je da će, uprkos izdašnim ponudama, zadržati svoj automobil iz 1987. godine kojim se još vozi čak i na neke službene događaje.


Mujici predsjednički mandat ističe početkom iduće godine, a jedan arapski šeik kojeg je upoznao u junu na bolivijskom summitu G77 za plavu Volkswagenovu Bubu ponudio mu je milion dolara. Navodno mu je i jedan imućni Meksikanac ponudio veliku svotu.


"Oduvijek sam prijatelj Fusce (kako Bubu zovu u Urugvaju). Kako je vrijeme prolazilo, a ja pokušavao da promijenim smjer u kojem se svijet kreće, zaljubio sam se u Fuscu", rekao je Mujica.

Dodao je kako ima dva takva automobila, ali jedan je malo "rahitičan i ne radi". Plavu Bubu poklonili su mu prijatelji koji su skupili novac za nju, rekao je, pa bi prodaja bila uvredljiva.


"Naravno, te dvije Fusce živjeće u starim garažama dok mi živimo, a vrijeme će pokazati kakva će im sudbina biti", rekao je.

"Dok sam ja živ, ona će spavati u garaži i svako malo će se provozati po kvartu", dodao je.

Ustavno ograničenje ne dopušta Mujici da se ponovo kandiduje pa će o njegovom nasljedniku Urugvajci odlučiti u drugom krugu izbora 30. novembra.












zanimljivosti

Post A Comment:

0 comments: