Tata plastični hirurg ugradio kćerkama silikone

Britani(25) i Čarm Nikol su imale sreće kada su ih kao male usvajali roditelji.


Zapravo one, neki bi rekli, imaju savršenog oca. Majkl Nikol je plastični hirurg i svojim djevojčicama je lično ugradio identične silikonske grudi. One su zapravo hodajuća reklama svom ocu - on im je poravio struk, nos, redovno ih osvježava botoksom.


Majk i Peni su usvojili djevojke kada su bile sasvim male bebe. Kada su odrasle poželjele su neke promjene, a otac je bio najbolji kandidat da im ispuni želje.

Čarm je još kao tinejdžerka sređivala stomak, a Britani je operisala grudi za 18. rođendan, a tri godine kasnije je sredila i nos. Obje priznaju da nisu same zakazivale, nego je Majkl to uradio kao posebno iznenađenje.


- Logično je da me tata operiše kada se već time bavi. Plus, on je najbolji i zato i jeste logičan izbor. Znam da sam u sigurnim rukama. promjene koje sam uradila nisu drastične, razliku primjećuju samo oni koji me poznaju cio život- rekla je Čarm koja se bavi marketingom. Ona je čak otišla korak dalje, pa osim botoksa po licu koristi ovaj preparat i za ubrizgavanje ispod pazuha kako se ne bi prekomjerno znojila.

Britani koja se bavi šminkanjem, priznaje da je cio život bila "ravna" i da je od 15. godine kukala roditeljima da želi silikone.

- Kada je tata pristao da me operiše bila sam van sebe od sreće.

Majka Peni nije s osmijehom na licu dočekala promjene izgleda.

- Kada je Britani rekla da želi implante borila sam se s njom. To je trajalo prilično dugo. Na kraju sam joj rekla, dobro, hajde mi pokaži svoje grudi. Zaista ih nije imala i bilo mi je jasno zašto ih želi. Na kraju sam pristala, jer bi bila veća šteta da joj tjeram inat nego da joj dozvolim- ispričala je Peni.


Kaže i da je ćerke naučila da ne popravljaju stvari u životu odlaskom na operacije, ali njihovi zahtjevi su prilično realni, a ne besmileni pa im roditelji za sada izlaze u susret.

Djevojke kažu i da im dosta ljudi prilazi, raspituje se šta su radile i ko im je ugrađivao silikone, pa često sa sobom nose tatine vizit karte.







zanimljivosti

Post A Comment:

0 comments: