Uz pomoć facebooka za dva dana pronašla biološke roditelje

Jenessa Simons, koja ima 21 godinu i živi u Uti, a svoje je biološke roditelje pokušavala naći tri godine, napokon je uspjela i to samo dva dana nakon što je to pokušala napraviti uz pomoć Facebooka.

Uz pomoć facebooka za dva dana pronašla biološke roditelje

Ova je djevojka, koja je dana na posvojenje odmah po rođenju, ove nedjelje objavila fotografiju na kojoj drži natpis sa svojim osobnim podacima i zamolila korisnike ove društvene mreže za pomoć. Fotografija je dosad podijeljena gotovo 150.000 puta: "Pretpostavila sam da će je podijeliti nekoliko prijatelja, ali ovo je nevjerojatno", ispričala je, a u utorak ujutro već je komunicirala sa svojom majkom, prenosi ABC News.
Fotografiju je, naime, uočila i žena koja je bila uvjerena da je išla u srednju školu s Jenessinom majkom te joj je poslala poruku. Iako je isprva bila skeptična, Jenessa se uvjerila da žena govori istinu kad ju je uisitnu spojila s njezinom majkom.
"Poslala mi je poruku na Facebook u kojoj je napisala da misli da je moja majka, da ne može vjerovati da sam to ja i da je čekala sve ovo vrijeme da se to dogodi", objasnila je sretna Jenessa i dodala da je od nje saznala neke datalje koje nitko sa strane ne bi mogao znati, a i potvrdila je da je rođena carskim rezom, što Jenessa nije nigdje objavila. Pokazala joj je slike nje kao bebe, a podijelila je s njom i neke informacije o biološkom ocu koji ju je potom također kontaktirao, piše Herald Sun.
Nakon pronalaska Jenessa je na Facebooku napisala: "Sretna sam što mogu objaviti da sam pronašla svoju biološku majku. Hvala svima na svemu što ste napravili za mene, bila sam u vijestima, dala intervjue, a zbog svih vas pronašla svoju majku. Puno hvala svima".
Jenessa i njeni roditelji još se nisu našli uživo.









261857_1111_vampire_BR_300x250

zanimljivosti

Post A Comment:

0 comments: